Gamintojai

Prekiniai ženklai Yra 66 ženklai

  • Ana Lublin

    ANA LUBLIN - gerai pasaulyje žinomas prekės ženklas. Tai braziliška nuotaika, skandinaviškas dizainas ir Itališka kokybė. Jauna ir garsi iš Brazilijos kilusi avalynės ir aksesuarų dizainerė gimė 1981 metais. ANA LUBLIN su mama brazile ir tėvu švedu iki 12 metų gyveno San Paule, Brazilijoje. 1994 metais persikėlė gyventi į Švediją, o 2001 metais išvyko studijuoti į Turiną, Italiją, ten ji baigė industrinį dizainą ir atrado savo meilę madai. Dizainerės šaknys jos kolekcijoms suteikia brazilišką moteriškumą ir švedišką modernumą. Dauguma prekių pagamintos Italijoje. ANA LUBLIN avalynės ir rankinių kolekcijos sparčiai populiarėja pasaulyje ir yra parduodamos daugiau nei 60 šalių.

  • Annarita N

    Annarita N - tai moteriški drabužiai, kuriuose  taikomos  tik šiuolaikinės mados, stiliaus bei dizaino  tendencijos. Annarita N  - spalvingi daiktai su viliojančiomis linijomis,  tai graži moteris, kuri nebijo būti  drąsi ir išskirtinė , tai apranga  su ryškiomis  savybėmis  ir stipria identifikacija . Annarita N-   eklektiškos ir modernios kolekcijos.

  • Arnaldo Toscani

    Arnaldo Toscani  avalynė- tai elegancija, modernumas ir praktiškumas kartu. Alnaldo Toscani avalynė gaminama  iš natūralios odos, kruopščiai laikantis senovės Florencijos tradicijų .  Avalynė Arnaldo Toscani yra prekės ženklo išraiška, kuri nuo pat  pirmųjų  įkūrimo dienų išsiskiria  savo gaminių unikalumu , praktiškumu  ir kokybe.

  • Blu Byblos

    BLU BYBLOS - yra įspūdingas tradicijų ir naujovių mišinys, spalvingumas ir prestižas. Jo modeliai skatina rafinuotą ir išskirtinį didmiesčių dizainą, sukuria kolekciją su paprastu, bet neįprastu siluetu: futuristinis derinys tarp modernybės ir tradicijos, skirtas unikaliems ir madingiems miestiečiams.

  • Brooks Brothers

    BROOKS BROTHERS - yra seniausia ir garbingiausia JAV drabužių kompanija, įkurta dar 1818 metais. BROOKS BROTHERS rengė ištisas amerikietiškų šeimų kartas, eilines ir labai garsias, politinius lyderius, Holivudo legendas, karo ir sporto herojus. BROOKS BROTHERS rengė milijonierius Rockefellerius, Vanderbiltus ir Morganus. BROOKS BROTHERS siūtus rūbus nešiojo ir daugelis JAV prezidentų: Ulysses S. Grantas, Woodrow Wilsonas ir Theodore Rooseveltas, Herbertas Hooveris, Richardas Nixonas, Geraldas Fordas, Ronaldas Reaganas, Johnas F. Kennedy, Williamas J. Clintonas ir George W. Bushas – visi jie vilkėjo BROOKS BROTHERS drabužius įvairiomis progomis. Tiesa, net ir „liaudies draugas“ prezidentas Barackas Obama neišdrįso atsisakyti tradicinio JAV prezidentų aprangos kodo, todėl inauguracijos metu vilkėjo BROOKS BROTHERS kašmyro paltą, pirštines ir raudoną šaliką. Šioje kompanijoje savo karjerą pradėjo ir garsus dizaineris Ralphas Laurenas, dirbęs vienos parduotuvės pardavėju.

  • Calvin Klein

    Nuo 1990-ųjų "Calvin Klein" prekės ženklas  tapo įspūdingų drabužių  ir madingų įvaizdžių sinonimu.  Modernus, linijinis ir šiuolaikiškas dizainas atsispindi kiekvienoje prekės ženklo kolekcijoje: nuo drabužių iki aksesuarų "  Calvin Klein"  yra stiliaus sinonimas, kuris niekada neasilieka nuo  mados tendencijų.

  • Carrera Jeans

    CARRERA JEANS - Italijoje gerai žinomas džinsinių, laisvalaikio stiliaus drabužių ir avalynės prekės ženklas visai šeimai. Tai vienas iš seniausių ir labiausiai vertinamų džinsinių drabužių gamintojų Italijoje. Carrera Jeans prekės ženklą 1965 metais, Veronoje įkūrė Imerio Tacchella ir du jo broliai Tito ir Domenico. Šiandien Carrera Jeans vis dar yra Nr. 1 vyriškų džinsų segmente Italijoje ir lenkia daugelį garsių prekinių ženklų. CARRERA JEANS - tai itališkos tradicijos, aukščiausia kokybė, naujoviškos medžiagos, naujausios tendencijos ir nesenstanti klasika.

  • Cavalli Class

    CAVALLI CLASS - 1998 metais garsaus dizainerio Roberto Cavalli įkurta nauja firminių odinių aksesuarų ir drabužių linija. Cavalli Class, tai Italijos prekinis ženklas, atskleidžiantis ekstravagancijos ir glamūro esmę. Dizainerio pagrindinis įkvėpimo šaltinis yra gamta ir jis niekada nenustoja ieškoti idėjų joje. Tai puikiai atskleidžia Roberto Cavalli pagrindiniai kūrybos principai - gyvos spalvos, gyvūnų ir gėlių motyvai ir egzotiką, kurie akivaizdžiai perteikti per prabangos ir seksualumo prizmę.

  • Cerruti

    CERRUTI 1881 – tai žinoma Italijos mados imperija, fantazijos ir elegancijos, šiuolaikiškumo ir amžino grožio galia. Šio prekinio ženklo laikrodžiai panaikino ribas, skiriančias du skirtingus laikrodžių pasaulius: tradicinių, klasikinių laikrodžių ir ryškių, neįprastų madingų laikrodžių. Tradicinis stilius asocijuojasi su pastovumu, madingumas – su pokyčiais. Atrodytų, šių priešpriešų sujungti neįmanoma, tačiau tai sugebėjo įgyvendinti CERRUTI 1881.

  • Champion

    CHAMPION® - žymus prekės ženklas įkurtas 1919 metais Niujorke, JAV. Sportinių drabužių ir aksesuarų gamintojas turintis išskirtinį požiūrį į kokybę, puoselėjantis naujoves ir rezultatus gerinančias savybes. Nuo kuklios pradžios kompanijos steigėjo dirbtuvėse CHAMPION® prekės ženklas išaugo į tarptautinio lygio kompaniją ir tapo sėkmingas sportinių drabužių gamintojas pasaulyje. Meilė sportui, bičiulystė, energija, patogumas ir tikro čempiono charakteris - tai CHAMPION® prekės ženklo požymiai.

  • Chloe

    CHLOÉ – tai Prancūzijos mados namai, kuriuos 1952 metais įkūrė Gaby Aghion gimęs Egipte. Pirmiausia šis prekės ženklas išgarsėjo savo kuriamais rūbais, vėliau kvepalais ir aksesuarais. Tokių saulės akinių dar niekada neturėjote! Poliariniai stiklai suteiks Jūsų pasauliui šviesumo ir aiškumo, nes jų lęšiai pagaminti iš Polarized Premium medžiagos, kuri užtikrina ypatingai aiškų ir neiškraipytą vaizdą, gražias spalvas, 100% apsaugo akis nuo pavojingų spindulių poveikio (UVA, UVB, UVC) bei neleidžia joms pavargti. Taip pat, specialus apsauginis sluoksnis esantis ant akinių stiklų, saugo nuo įbrėžimų, todėl galėsite nešioti juos nerūpestingai. Tai modernus būdas pasirodyti savimi pasitikinčiais ir širdyje jaunais žmonėmis!

  • Desigual

    " Desigual " yra ispanų drabužių prekės ženklas, garsus savo spalvomis ir žaismingais modeliais, kurie išsiskiria  madingu rafinuotumu,  intensyviais  piešiniais, graffiti menu ant audinio, asimetriniu dizainu ir ryškių spalvų paletėmis. Įkvėpta gyvybingo Barselonos miesto, "Desigual" filosofija grindžiama pozityvumu, tolerancija ir įdomumu.

  • Diesel

    Renzo Rosso įkūrė DIESEL kompaniją 1978 m., parinkdamas lengvai suprantamą pavadinimą, kuris visose pasaulio šalyse tariamas vienodai. 1985 m. Renzo Rosso subūrė aplink save talentingų dizainerių komandą, į kurią 1988 m. įsitraukė Wilbert Das. Žmogus, kuris iki šiol yra DIESEL kūrybinis direktorius. Šiandien DIESEL siūlo išskirtinę saulės akinių pavasario-vasaros kolekciją, kuri buvo sukurta itin atsakingai ir apgalvotai, pasitelkiant geriausias novatoriško dizaino ir technologijų naujoves. Aukščiausios kokybės spalvoti rėmeliai ir 100% apsauga Jūsų akims nuo UV spindulių.

  • Dsquared2

    "Dsquared2" kompanija  įkurta 1995 m. brolių  dvynių  is Kanados - Dean ir Dan Caten . "Dsquared2" - tai  alternatyvios prabangos, kuri puikiai  atsispindi  kolekcijose, simbolis. Visi gaminiai yra ypač šiuolaikiški ir rafinuoti . o saulės akinių linijai būdingas nepaprastas stilius, sukurtas iš mišrių kontrastų tarp sporto ir žavesio.

  • Duca di Morrone

    Duca di Morrone  yra jauno italų dizainerio sukurtas prekės vardas, kuris norėjo žaisti savo aristokratiška kilme. Tai prekės ženklas,  kuris sujungia Italijos gamybos tradicijas ir Londono miesto stilių.

    Kunigaikštis  įkvėpimą sėmėsi   iš Londono miesto  tendencijų, kurios tapo hipster ir požeminio pasaulio sostine: galutinis rezultatas - tai batų kolekcija, derinanti elegantišką ir rafinuotą viduriniosios klasės stilių su "Millennials" poreikiais. Tai kolekcija, derinanti  klasikinę išvaizdą ir  gatvės kultūros dizainą  bei  spalvas.

    Duca di Morrone avalynė skirta kūrybingiems ir įvairiapusiams  žmonėms, norintiems išsiskirti iš kasdienių avalynės nešiotojų , kurie stengiasi nepasiklysti  miesto  džiunglėse.

  • Elle Sport

    ELLE - šiuo metu populiariausias ir perkamiausias pasaulyje žurnalas apie madą. ELLE įkūrė Pierre Lazareff ir jo žmona Helene Gordon 1945 metais, mados sostinėje Paryžiuje. ELLE SPORT - įkvepianti, elegantiška ir nauja moteriškų sportinių drabužių linija. Aukščiausios kokybės termo audiniai, medžiagų fukcionalumas ir išskirtinis dizainas padės sportuojančioms moterims jaustis stilingai ir patogiai. Dešimtmečius veikiantis prekės ženklas puikiai žino kas įkvepia moteris atrodyti ir jaustis geriausiai!
  • Emporio Armani

    „Emporio Armani“ – vieno žinomiausių italų dizainerių Giorgio Armani kuriamų drabužių linija vyrams ir moterims. Nuo podiumo nužengusi kolekcija – modernus požiūris į šiuolaikinę madą, eklektika, elegancijos pojūtis, aukščiausia audinių bei modelių kokybė."Emporio Armani"  - tai aukštos kokybės prabangūs drabužiai ir aksesuarai, sukurti pagal paskutines mados tendencijas.

  • Enrico Coveri

    " Enrico Coveri "yra itališkas prekės ženklas, garsus savo universaliu ir rafinuotu dizainu.  " Enrico Coveri "batų kolekcijos stilius  visada yra  linksmas ir spalvingas ,  puikiai tinkantis sportinį stilių propaguojančioms  ir elegantiškoms moterims, kurios mėgsta derinti laisvalaikio  bei  rafinuotą stilių. 

  • Fontana 2.0

    FONTANA 2.0 - garsus Italijos prekinis ženklas, paveldėjęs patirtį ir išskirtinį dėmesį mados detalėms iš savo pirmtako - Fontana Couture.  1928 metais, Milane, Fontana šeimos įkurti mados namai tęsia prabangos ir elegancijos tradicijas. Pagrindinis prekinio ženklo tikslas - Fontana Couture kolekcijose, jų spalvose bei audiniuose, perteikti meilę, emocijas ir aistringą požiūrį į gyvenimą. Iki šių dienų Fontana Couture unikalumas yra tobulumo troškimas, ypatingas dėmesys detalėms ir noras suteikti moterims galimybę išreikšti savo asmenybę per išvaizdą.

  • FRUSCIO

    FRUSCIO  yra itališkas prekės ženklas, sukurtas nuoširdžiai ir nepriklausomai moteriai. FRUSCIO daiktai,drabužiai yra  skirti jaunoms ir veržlioms moterims,merginoms,  kurios rūpinasi savo įvaizdžiu ir nori būti unikalios. Pasirinkusios  FRUSCIO  prekės ženklo drabužius visada būsite įsimintinos dėl savo išskirtinumo ir žavių detalių.

  • Gant

    Prekės ženklas GANT buvo sukurtas 1949 m. Amerikos Rytų pakrantėje, kol palaipsniui užvaldė ir senąjį žemyną – Europą. Apibendrinant galima pasakyti taip: amerikietiškas pragmatizmas sutiko europiečio manieringumą. Tokių vertybių derinys padėjo GANT tapti pasaulinio masto ženklu. GANT kolekcija sukurta remiantis rytų Amerikos tradicijomis ir gyvenimo būdu. GANT yra tarptautinis prekės ženklas. Jo laisva ir rafinuota kolekcija išreiškia eleganciją ir modernumą.

  • Geographical Norway

    GEOGRAPHICAL NORWAY - nuo šiaurės pašvaistės iki nardymo vandenyne nuo kalnuotų uolų, tai žemė kuri dovanoja mums prekinį ženklą, kurio kilmė glūdi Norvegijoje, šalyje, kurioje dominuoja ekstremalios oro sąlygos ir kvapą gniaužiantys kraštovaizdžiai. Patogumas, kokybė, šiluma ir atsparumas yra pagrindiniai prekės ženklo požymiai. Aukščiausios kokybės drabužiai, audiniai ir aksesuarai skirti visiems, kurie vertina patogumą, stilių ir kokybę. GEOGRAPHICAL NORWAY - mylintiems gamtą, mėgstantiems būti gryname ore, grožėtis kalnų peizažais įvairiomis oro sąlygomis.

  • Guess

    GUESS - pasaulinio lygio, gerai žinomas prekės ženklas. GUESS įkūrėjai keturi broliai - Georg'as, Armandas, Maurice'as ir Paulas Marciano, gimę Alžyre, užaugę Marselyje, Prancūzijoje. 1981 m. broliai išvyko į Los Angelą (JAV) ir įkūrė GUESS prekės ženklą. Didžiausias jų koziris buvo Europoje naudojama džinsų gamybos technologija, apie kurią Amerikoje dar niekas nebuvo girdėjęs. Broliai Marciano užkariavo gerbėjų širdis europietišką stilingumą sujungę su amerikietiškuoju paprastumu. Šiandien GUESS gaminiais prekiaujama visame pasaulyje, šis prekės ženklas garsėja drabužiais, aksesuarais, kvepalais, o GUESS džinsai vis dar pripažįstami vienais geriausių.

  • Guru

    GURU - Italijoje populiarus prekinis ženklas buvo įkurtas 1999 metais, kai dizaineris Matteo Cambi pradėjo kurti sportinių drabužių kolekcijas. Per pirmus metus GURU prekinis ženklas sulaukė populiarumo ir pardavė daugiau kaip 200 000 marškinėlių ir džemperių. GURU prekės ženklas sportiniam gatvės stiliui suteikia linksmumo ir entuziazmo. Su GURU drabužiais Jūs jausitės patogiai ir stilingai, nes GURU tai gyvenimo būdo prekinis ženklas, kuris patenkina kiekvieno kliento poreikius. GURU - tai itališka, moderni didmiesčių filosofija, dizaino provokacijos ir maži originalūs išradimai!

  • Imperial

    "Imperial" yra drabužių prekinis ženklas, kuris siūlo naujausias tendencijas, kurios visada ir  yra naujausios. Naujo dizaino linijos, modernūs kirpimai ir "bon ton" prisiminimai sukurti moterims, ieškančioms minimalistinio ir šiuolaikiško elegantiškumo gaminių, kurie puikiai tinka bet kokiai progai. "Imperial" yra "Imperial Fashion", pirmaujančios "Made in Italy" sparčiosios mados sektoriaus, prekės ženklas.

  • Just Cavalli

    Garsiųjų mados namų įkūrėjas Roberto Cavalli 2000 metais sukūrė naują drabužių ir aksesuarų liniją pavadinimu JUST CAVALLI. Prekinis ženklas dedikuotas naująjai laisvai kartai, jaunimui. Pasitelkęs savo kūrybingas idėjas, eklektišką stilių ir novatoriškus audinius, dizaineris eksperimentuoja su grafika, nepamiršdamas Cavalli mados namų tradicijų. Just Cavalli nuolat kuria drabužių, avalynės, aksesuarų ir kvepalų kolekcijas skirtas jaunąjai kartai!

  • Kenzo

    KENZO - tai pasaulyje gerai žinomas prabangos prekės ženklas, įkurtas 1970 metais, Prancūzijoje. Mados namų įkūrėjas ir dizaineris Kenzo Takada kilęs iš Japonijos. 1964 metais atvyko į Paryžių ir pradėjo savo karjerą. Įkvėpimo semdamasis iš Rytų ir Vakarų, jis kūrė energijos kupiną ir originalią madą. Modernaus, laisvo ir nerūpestingo stiliaus KENZO drabužius ir aksesuarus ypač vertina jaunos moterys. Japonijos mados dievu vadintą Kenzo Takadą visuomet žavėjo ryškios ir turtingos spalvos, gėlėti, kontrastingų faktūrų ir raštų audiniai. Jis sukūrė harmoningą grožio pasaulį, neturintį jokių apribojimų, skleidžiantį gyvenimo džiaugsmą ir optimizmą. KENZO prekių ženklas, japoniško santūrumo simbolis, šiandien priklauso prabangos gigantui - koncernui LVMH („Louis Vuitton Moet Hennessy“).

  • La Martina

    LA MARTINA prekinį ženklą įkūrė žymus Argentinos dizaineris Lando Simonetti, 1985 metais. Jau daugiau kaip 30 metų LA MARTINA prekės yra siejamos su prabanga. Šis prekinis ženklas yra oficialus nacionalinės Argentinos POLO žirgų sporto komandos, taip pat, ir Ivy League, Harvardo, Oksfordo, Jeilio ir Kembridžo mokyklų aprangos gamintojas. Per keliasdešimt metų prekinis ženklas tapo labai populiarus ir susilaukė didelės paklausos. Nors pagrindinis dėmesys buvo skiriamas POLO sportininkų aprangai, tačiau dėka aukštos kokybės LA MARTINA drabužiai, avalynė, džinsai ir aksesuarai išpopuliarėjo ir yra ypatingai vertinami visame pasaulyje. Visos kolekcijos yra ryškios ir nepriekaištingo dizaino. Produktai suteikia stiliaus ir elegancijos pojūtį.
  • Lacoste

    LACOSTE - kasdienės elegancijos simbolis. Prekės ženklas LACOSTE vienas žymiausių ir populiariausių prekės ženklų pasaulyje, kuris buvo sukurtas 1933 metais garsaus tenisininko Rene Lacoste. Per 80 veiklos metų LACOSTE prekės ženklas tapo žinomas ir vertinamas visame pasaulyje už elegantišką, tačiau tuo pačiu kasdienišką bei šiuolaikišką išvaizdą. Rene Lacoste tiesiog „dievino“ tenisą, 1923 m. jį pakvietė į Prancūzijos rinktinę ir netrukus Rene Lacoste jau dalyvavo atvirame teniso čempionate Prancūzijoje. Dėl agresyvaus žaidimo stiliaus Rene Lacoste buvo pramintas „Aligatoriumi“. Jis įtikino vieną iš savo draugų sukurti ženkliuką, kuriame būtų pavaizduotas krokodilas, grėsmingai pravertais nasrais. Taip gimė vienas žymiausių prekės ženklų logotipų.

  • Laura Biagiotti

    LAURA BIAGIOTTI – Italijos aukštosios mados dizainerė, gimusi 1943 metais, Romoje. Ji studijavo archiologiją, bet padedant savo tėvams drabužių gamybos versle susižavėjo mados pasauliu ir jau 1972 metais pristatė savo pirmąją kolekciją. Dabar LAURA BIAGIOTTI mados namai yra vieni didžiausių Italijoje, juose kuriamos išskirtinės drabužių, avalynės, aksesuarų ir kvepalų kolekcijos. LAURA BIAGIOTTI yra tikra Italijos mados ambasadorė, savo kūriniais įkūnijanti italų meistriškumą ir kokybę. Jos kuriama mada yra šiuolaikiška, neperkrauta detalėmis, tačiau, kartu ir meniška, alsuojanti moteriškuu ir jausmingumu. LAURA BIAGIOTTI vadinima „kašmyro karaliene“, nes labai mėgsta šį prabangų audinį ir naudoja jį nuo pat pirmosios kolekcijos. Mados namų logotipe vaizduojamas pilies bokštas, kuriame gyvena ir dirba Laura su dukra Lavina Biagiotti.

  • Lee

    Nesvarbu ką planuojate veikti.. Ar tai bus savaitgalio pramogos, naktinis pasimatymas mieste ar sunkios darbo dienos - Lee® prekės ženklas Jums siūlo universalų stilių ir aukščiausią komfortą. Tai išskiria prekinį ženklą iš kitų ir suteikia jam tikrą konkurencinį pranašumą. Dar 1889 metais JAV įkurtas prekės ženklas Lee® iki šių dienų stebina išskirtinėmis savo drabužių kolekcijomis, bet pasaulyje yra labiausiai vertinamas kaip seniausias, aukščiausios kokybės džinsų gamintojas.

  • Levis

    Levi Strauss & Co. – šis prekinis ženklas laikomas džinsų pradininku pasaulyje. LEVIS įkūnyja klasikinį laisvą amerikietišką stilių. Tarptautinė drabužių prekybos kompanija buvo įkurta 1853 metais. XIX amžiaus viduryje sužavėtas aukso karštligės į Kaliforniją atvyko jaunas vokietis Levis Štrausas. Pasikeitus aplinkybėms jis persikelė į San Franciską, susipažino su savo ilgamečiu partneriu Jacob Davis, kartu užpatentavo džinsus su kniedėmis ir sėkmingai pradėjo gamybą.

  • Lokita

    LOKITA yra "Made in Italy" moteriškas drabužių prekės ženklas, sukurtas modernioms, dinamiškoms ir madingoms moterims. Universalus dizainas tinka bet kokiai progai: kasdieniai drabužiai, suknelės su nuotraukomis ir nėriniuoti  įsiuvai, gyvos spalvos ir šiuolaikinės linijos daro šią kolekciją privalomą 2018 metų pavasario/vasaros  sezonui.

  • Love Moschino

    MOSCHINO - garsūs Italijos mados namai įkurti 1983 metais. Po 11 metų darbo su Giorgio Armani, Italijos dizaineris Franco Moschino įkūrė savo prekės ženklą ir jau po 3 metų pristatė išskirtinę moteriškų drabužių liniją LOVE MOSCHINO. Dizainerio Franco Moschino provokuojantis, ironiškas stilius tapo tarsi pasipriešinimo klasikinės mados diktatui simboliu. Net ir tie kritikai, kurie manė, kad Franco Moschino sukurtų drabužių stilius yra tarsi provokacija be ateities, pripažino dizainerio išskirtinumą ir unikalumą.

  • Made in Italia

    Made in Italia® - tai išskirtinis Italijos prekinis ženklas. Jau daugiau kaip 10 metų Made in Italia® vienijantis geriausius Italijos meistrus, dizainerius ir gamintojus. Ypatingas dėmesys detalėms, šiuolaikinis dizainas ir rafinuotas stilius praturtina naujas avalynės, drabužių ir aksesuarų kolekcijas vyrams ir moterims. Visi Made in Italia® gaminiai yra rankų darbo ir 100% pagaminti Italijoje iš geriausių, kruopščiai atrinktų meistrų rankų. Made in Italia® - žmonėms vertinantiems kainos ir kokybės santykį, kurie tiki, kad tobulos modelių formos ir elegancija yra svarbiau už žinomą etiketę.

  • Marvel

    " MARVEL " -  asocijuojasi su   Halk'o,  X-Men 'ų ,  kapitono Marvelu herojais . "Marvel" superherojai  tampa vis sėkmingesni. 2018 m. Balandžio mėn. Kino teatruose pasirodęs naujas epizodas "Avengers saga", įkvėpė gamintojus sukurti naują  marškinėlių kolekciją su paveiklėliais,  primenančiais  pirmųjų komiksų herojus.

Prekė sėkmingai įtraukta į Jūsų pirkinių krepšelį
kiekis:
Iš viso:
Prekės Jūsų krepšelyje: 0 Yra 1 vnt Jūsų krepšelyje.
Viso produktų: ( Su PVM.
Iš viso Pristatymas: ( Su PVM. Turi būti nustatoma
mokestis:0,00 €
Iš viso: ( Su PVM.
Tęsti apsipirkimąPirkti dabar