Prekiniai ženklai Yra 40 ženklai

  • Ana Lublin

    ANA LUBLIN - gerai pasaulyje žinomas prekės ženklas. Tai braziliška nuotaika, skandinaviškas dizainas ir Itališka kokybė. Jauna ir garsi iš Brazilijos kilusi avalynės ir aksesuarų dizainerė gimė 1981 metais. ANA LUBLIN su mama brazile ir tėvu švedu iki 12 metų gyveno San Paule, Brazilijoje. 1994 metais persikėlė gyventi į Švediją, o 2001 metais išvyko studijuoti į Turiną, Italiją, ten ji baigė industrinį dizainą ir atrado savo meilę madai. Dizainerės šaknys jos kolekcijoms suteikia brazilišką moteriškumą ir švedišką modernumą. Dauguma prekių pagamintos Italijoje. ANA LUBLIN avalynės ir rankinių kolekcijos sparčiai populiarėja pasaulyje ir yra parduodamos daugiau nei 60 šalių.

  • Brooks Brothers

    BROOKS BROTHERS - yra seniausia ir garbingiausia JAV drabužių kompanija, įkurta dar 1818 metais. BROOKS BROTHERS rengė ištisas amerikietiškų šeimų kartas, eilines ir labai garsias, politinius lyderius, Holivudo legendas, karo ir sporto herojus. BROOKS BROTHERS rengė milijonierius Rockefellerius, Vanderbiltus ir Morganus. BROOKS BROTHERS siūtus rūbus nešiojo ir daugelis JAV prezidentų: Ulysses S. Grantas, Woodrow Wilsonas ir Theodore Rooseveltas, Herbertas Hooveris, Richardas Nixonas, Geraldas Fordas, Ronaldas Reaganas, Johnas F. Kennedy, Williamas J. Clintonas ir George W. Bushas – visi jie vilkėjo BROOKS BROTHERS drabužius įvairiomis progomis. Tiesa, net ir „liaudies draugas“ prezidentas Barackas Obama neišdrįso atsisakyti tradicinio JAV prezidentų aprangos kodo, todėl inauguracijos metu vilkėjo BROOKS BROTHERS kašmyro paltą, pirštines ir raudoną šaliką. Šioje kompanijoje savo karjerą pradėjo ir garsus dizaineris Ralphas Laurenas, dirbęs vienos parduotuvės pardavėju.

  • Carrera Jeans

    CARRERA JEANS - Italijoje gerai žinomas džinsinių, laisvalaikio stiliaus drabužių ir avalynės prekės ženklas visai šeimai. Tai vienas iš seniausių ir labiausiai vertinamų džinsinių drabužių gamintojų Italijoje. Carrera Jeans prekės ženklą 1965 metais, Veronoje įkūrė Imerio Tacchella ir du jo broliai Tito ir Domenico. Šiandien Carrera Jeans vis dar yra Nr. 1 vyriškų džinsų segmente Italijoje ir lenkia daugelį garsių prekinių ženklų. CARRERA JEANS - tai itališkos tradicijos, aukščiausia kokybė, naujoviškos medžiagos, naujausios tendencijos ir nesenstanti klasika.

  • Cavalli Class

    CAVALLI CLASS - 1998 metais garsaus dizainerio Roberto Cavalli įkurta nauja firminių odinių aksesuarų ir drabužių linija. Cavalli Class, tai Italijos prekinis ženklas, atskleidžiantis ekstravagancijos ir glamūro esmę. Dizainerio pagrindinis įkvėpimo šaltinis yra gamta ir jis niekada nenustoja ieškoti idėjų joje. Tai puikiai atskleidžia Roberto Cavalli pagrindiniai kūrybos principai - gyvos spalvos, gyvūnų ir gėlių motyvai ir egzotiką, kurie akivaizdžiai perteikti per prabangos ir seksualumo prizmę.

  • Cerruti

    CERRUTI 1881 – tai žinoma Italijos mados imperija, fantazijos ir elegancijos, šiuolaikiškumo ir amžino grožio galia. Šio prekinio ženklo laikrodžiai panaikino ribas, skiriančias du skirtingus laikrodžių pasaulius: tradicinių, klasikinių laikrodžių ir ryškių, neįprastų madingų laikrodžių. Tradicinis stilius asocijuojasi su pastovumu, madingumas – su pokyčiais. Atrodytų, šių priešpriešų sujungti neįmanoma, tačiau tai sugebėjo įgyvendinti CERRUTI 1881.

  • Champion

    CHAMPION® - žymus prekės ženklas įkurtas 1919 metais Niujorke, JAV. Sportinių drabužių ir aksesuarų gamintojas turintis išskirtinį požiūrį į kokybę, puoselėjantis naujoves ir rezultatus gerinančias savybes. Nuo kuklios pradžios kompanijos steigėjo dirbtuvėse CHAMPION® prekės ženklas išaugo į tarptautinio lygio kompaniją ir tapo sėkmingas sportinių drabužių gamintojas pasaulyje. Meilė sportui, bičiulystė, energija, patogumas ir tikro čempiono charakteris - tai CHAMPION® prekės ženklo požymiai.

  • Chloe

    CHLOÉ – tai Prancūzijos mados namai, kuriuos 1952 metais įkūrė Gaby Aghion gimęs Egipte. Pirmiausia šis prekės ženklas išgarsėjo savo kuriamais rūbais, vėliau kvepalais ir aksesuarais. Tokių saulės akinių dar niekada neturėjote! Poliariniai stiklai suteiks Jūsų pasauliui šviesumo ir aiškumo, nes jų lęšiai pagaminti iš Polarized Premium medžiagos, kuri užtikrina ypatingai aiškų ir neiškraipytą vaizdą, gražias spalvas, 100% apsaugo akis nuo pavojingų spindulių poveikio (UVA, UVB, UVC) bei neleidžia joms pavargti. Taip pat, specialus apsauginis sluoksnis esantis ant akinių stiklų, saugo nuo įbrėžimų, todėl galėsite nešioti juos nerūpestingai. Tai modernus būdas pasirodyti savimi pasitikinčiais ir širdyje jaunais žmonėmis!

  • Diesel

    Renzo Rosso įkūrė DIESEL kompaniją 1978 m., parinkdamas lengvai suprantamą pavadinimą, kuris visose pasaulio šalyse tariamas vienodai. 1985 m. Renzo Rosso subūrė aplink save talentingų dizainerių komandą, į kurią 1988 m. įsitraukė Wilbert Das. Žmogus, kuris iki šiol yra DIESEL kūrybinis direktorius. Šiandien DIESEL siūlo išskirtinę saulės akinių pavasario-vasaros kolekciją, kuri buvo sukurta itin atsakingai ir apgalvotai, pasitelkiant geriausias novatoriško dizaino ir technologijų naujoves. Aukščiausios kokybės spalvoti rėmeliai ir 100% apsauga Jūsų akims nuo UV spindulių.

  • Elle Sport

    ELLE - šiuo metu populiariausias ir perkamiausias pasaulyje žurnalas apie madą. ELLE įkūrė Pierre Lazareff ir jo žmona Helene Gordon 1945 metais, mados sostinėje Paryžiuje. ELLE SPORT - įkvepianti, elegantiška ir nauja moteriškų sportinių drabužių linija. Aukščiausios kokybės termo audiniai, medžiagų fukcionalumas ir išskirtinis dizainas padės sportuojančioms moterims jaustis stilingai ir patogiai. Dešimtmečius veikiantis prekės ženklas puikiai žino kas įkvepia moteris atrodyti ir jaustis geriausiai!
  • Fontana 2.0

    FONTANA 2.0 - garsus Italijos prekinis ženklas, paveldėjęs patirtį ir išskirtinį dėmesį mados detalėms iš savo pirmtako - Fontana Couture.  1928 metais, Milane, Fontana šeimos įkurti mados namai tęsia prabangos ir elegancijos tradicijas. Pagrindinis prekinio ženklo tikslas - Fontana Couture kolekcijose, jų spalvose bei audiniuose, perteikti meilę, emocijas ir aistringą požiūrį į gyvenimą. Iki šių dienų Fontana Couture unikalumas yra tobulumo troškimas, ypatingas dėmesys detalėms ir noras suteikti moterims galimybę išreikšti savo asmenybę per išvaizdą.

  • Gant

    Prekės ženklas GANT buvo sukurtas 1949 m. Amerikos Rytų pakrantėje, kol palaipsniui užvaldė ir senąjį žemyną – Europą. Apibendrinant galima pasakyti taip: amerikietiškas pragmatizmas sutiko europiečio manieringumą. Tokių vertybių derinys padėjo GANT tapti pasaulinio masto ženklu. GANT kolekcija sukurta remiantis rytų Amerikos tradicijomis ir gyvenimo būdu. GANT yra tarptautinis prekės ženklas. Jo laisva ir rafinuota kolekcija išreiškia eleganciją ir modernumą.

  • Geographical Norway

    GEOGRAPHICAL NORWAY - nuo šiaurės pašvaistės iki nardymo vandenyne nuo kalnuotų uolų, tai žemė kuri dovanoja mums prekinį ženklą, kurio kilmė glūdi Norvegijoje, šalyje, kurioje dominuoja ekstremalios oro sąlygos ir kvapą gniaužiantys kraštovaizdžiai. Patogumas, kokybė, šiluma ir atsparumas yra pagrindiniai prekės ženklo požymiai. Aukščiausios kokybės drabužiai, audiniai ir aksesuarai skirti visiems, kurie vertina patogumą, stilių ir kokybę. GEOGRAPHICAL NORWAY - mylintiems gamtą, mėgstantiems būti gryname ore, grožėtis kalnų peizažais įvairiomis oro sąlygomis.

  • Guess

    GUESS - pasaulinio lygio, gerai žinomas prekės ženklas. GUESS įkūrėjai keturi broliai - Georg'as, Armandas, Maurice'as ir Paulas Marciano, gimę Alžyre, užaugę Marselyje, Prancūzijoje. 1981 m. broliai išvyko į Los Angelą (JAV) ir įkūrė GUESS prekės ženklą. Didžiausias jų koziris buvo Europoje naudojama džinsų gamybos technologija, apie kurią Amerikoje dar niekas nebuvo girdėjęs. Broliai Marciano užkariavo gerbėjų širdis europietišką stilingumą sujungę su amerikietiškuoju paprastumu. Šiandien GUESS gaminiais prekiaujama visame pasaulyje, šis prekės ženklas garsėja drabužiais, aksesuarais, kvepalais, o GUESS džinsai vis dar pripažįstami vienais geriausių.

  • Guru

    GURU - Italijoje populiarus prekinis ženklas buvo įkurtas 1999 metais, kai dizaineris Matteo Cambi pradėjo kurti sportinių drabužių kolekcijas. Per pirmus metus GURU prekinis ženklas sulaukė populiarumo ir pardavė daugiau kaip 200 000 marškinėlių ir džemperių. GURU prekės ženklas sportiniam gatvės stiliui suteikia linksmumo ir entuziazmo. Su GURU drabužiais Jūs jausitės patogiai ir stilingai, nes GURU tai gyvenimo būdo prekinis ženklas, kuris patenkina kiekvieno kliento poreikius. GURU - tai itališka, moderni didmiesčių filosofija, dizaino provokacijos ir maži originalūs išradimai!

  • Just Cavalli

    Garsiųjų mados namų įkūrėjas Roberto Cavalli 2000 metais sukūrė naują drabužių ir aksesuarų liniją pavadinimu JUST CAVALLI. Prekinis ženklas dedikuotas naująjai laisvai kartai, jaunimui. Pasitelkęs savo kūrybingas idėjas, eklektišką stilių ir novatoriškus audinius, dizaineris eksperimentuoja su grafika, nepamiršdamas Cavalli mados namų tradicijų. Just Cavalli nuolat kuria drabužių, avalynės, aksesuarų ir kvepalų kolekcijas skirtas jaunąjai kartai!

  • Kenzo

    KENZO - tai pasaulyje gerai žinomas prabangos prekės ženklas, įkurtas 1970 metais, Prancūzijoje. Mados namų įkūrėjas ir dizaineris Kenzo Takada kilęs iš Japonijos. 1964 metais atvyko į Paryžių ir pradėjo savo karjerą. Įkvėpimo semdamasis iš Rytų ir Vakarų, jis kūrė energijos kupiną ir originalią madą. Modernaus, laisvo ir nerūpestingo stiliaus KENZO drabužius ir aksesuarus ypač vertina jaunos moterys. Japonijos mados dievu vadintą Kenzo Takadą visuomet žavėjo ryškios ir turtingos spalvos, gėlėti, kontrastingų faktūrų ir raštų audiniai. Jis sukūrė harmoningą grožio pasaulį, neturintį jokių apribojimų, skleidžiantį gyvenimo džiaugsmą ir optimizmą. KENZO prekių ženklas, japoniško santūrumo simbolis, šiandien priklauso prabangos gigantui - koncernui LVMH („Louis Vuitton Moet Hennessy“).

  • La Martina

    LA MARTINA prekinį ženklą įkūrė žymus Argentinos dizaineris Lando Simonetti, 1985 metais. Jau daugiau kaip 30 metų LA MARTINA prekės yra siejamos su prabanga. Šis prekinis ženklas yra oficialus nacionalinės Argentinos POLO žirgų sporto komandos, taip pat, ir Ivy League, Harvardo, Oksfordo, Jeilio ir Kembridžo mokyklų aprangos gamintojas. Per keliasdešimt metų prekinis ženklas tapo labai populiarus ir susilaukė didelės paklausos. Nors pagrindinis dėmesys buvo skiriamas POLO sportininkų aprangai, tačiau dėka aukštos kokybės LA MARTINA drabužiai, avalynė, džinsai ir aksesuarai išpopuliarėjo ir yra ypatingai vertinami visame pasaulyje. Visos kolekcijos yra ryškios ir nepriekaištingo dizaino. Produktai suteikia stiliaus ir elegancijos pojūtį.
  • Lacoste

    LACOSTE - kasdienės elegancijos simbolis. Prekės ženklas LACOSTE vienas žymiausių ir populiariausių prekės ženklų pasaulyje, kuris buvo sukurtas 1933 metais garsaus tenisininko Rene Lacoste. Per 80 veiklos metų LACOSTE prekės ženklas tapo žinomas ir vertinamas visame pasaulyje už elegantišką, tačiau tuo pačiu kasdienišką bei šiuolaikišką išvaizdą. Rene Lacoste tiesiog „dievino“ tenisą, 1923 m. jį pakvietė į Prancūzijos rinktinę ir netrukus Rene Lacoste jau dalyvavo atvirame teniso čempionate Prancūzijoje. Dėl agresyvaus žaidimo stiliaus Rene Lacoste buvo pramintas „Aligatoriumi“. Jis įtikino vieną iš savo draugų sukurti ženkliuką, kuriame būtų pavaizduotas krokodilas, grėsmingai pravertais nasrais. Taip gimė vienas žymiausių prekės ženklų logotipų.

  • Laura Biagiotti

    LAURA BIAGIOTTI – Italijos aukštosios mados dizainerė, gimusi 1943 metais, Romoje. Ji studijavo archiologiją, bet padedant savo tėvams drabužių gamybos versle susižavėjo mados pasauliu ir jau 1972 metais pristatė savo pirmąją kolekciją. Dabar LAURA BIAGIOTTI mados namai yra vieni didžiausių Italijoje, juose kuriamos išskirtinės drabužių, avalynės, aksesuarų ir kvepalų kolekcijos. LAURA BIAGIOTTI yra tikra Italijos mados ambasadorė, savo kūriniais įkūnijanti italų meistriškumą ir kokybę. Jos kuriama mada yra šiuolaikiška, neperkrauta detalėmis, tačiau, kartu ir meniška, alsuojanti moteriškuu ir jausmingumu. LAURA BIAGIOTTI vadinima „kašmyro karaliene“, nes labai mėgsta šį prabangų audinį ir naudoja jį nuo pat pirmosios kolekcijos. Mados namų logotipe vaizduojamas pilies bokštas, kuriame gyvena ir dirba Laura su dukra Lavina Biagiotti.

  • Lee

    Nesvarbu ką planuojate veikti.. Ar tai bus savaitgalio pramogos, naktinis pasimatymas mieste ar sunkios darbo dienos - Lee® prekės ženklas Jums siūlo universalų stilių ir aukščiausią komfortą. Tai išskiria prekinį ženklą iš kitų ir suteikia jam tikrą konkurencinį pranašumą. Dar 1889 metais JAV įkurtas prekės ženklas Lee® iki šių dienų stebina išskirtinėmis savo drabužių kolekcijomis, bet pasaulyje yra labiausiai vertinamas kaip seniausias, aukščiausios kokybės džinsų gamintojas.

  • Levis

    Levi Strauss & Co. – šis prekinis ženklas laikomas džinsų pradininku pasaulyje. LEVIS įkūnyja klasikinį laisvą amerikietišką stilių. Tarptautinė drabužių prekybos kompanija buvo įkurta 1853 metais. XIX amžiaus viduryje sužavėtas aukso karštligės į Kaliforniją atvyko jaunas vokietis Levis Štrausas. Pasikeitus aplinkybėms jis persikelė į San Franciską, susipažino su savo ilgamečiu partneriu Jacob Davis, kartu užpatentavo džinsus su kniedėmis ir sėkmingai pradėjo gamybą.

  • Made in Italia

    Made in Italia® - tai išskirtinis Italijos prekinis ženklas. Jau daugiau kaip 10 metų Made in Italia® vienijantis geriausius Italijos meistrus, dizainerius ir gamintojus. Ypatingas dėmesys detalėms, šiuolaikinis dizainas ir rafinuotas stilius praturtina naujas avalynės, drabužių ir aksesuarų kolekcijas vyrams ir moterims. Visi Made in Italia® gaminiai yra rankų darbo ir 100% pagaminti Italijoje iš geriausių, kruopščiai atrinktų meistrų rankų. Made in Italia® - žmonėms vertinantiems kainos ir kokybės santykį, kurie tiki, kad tobulos modelių formos ir elegancija yra svarbiau už žinomą etiketę.

  • MILU By Milena Platek

    MILU By Milena Platek – tai prekės ženklas sukurtas jaunos ir perspektyvios dizainerės iš Lenkijos. Jau studijuodama mados dizainą Krokuvos universitete jaunoji dizainerė pradėjo kurti išskirtines moteriškų drabužių kolekcijas ir svajojo įkurti savo prekinį ženklą, kuris būtų pripažintas šalyje. Dėka didžiulio darbo, pastangų, įkvėpimo ir aistros drabužių dizainui, Milena įgyvendino savo svajonę ir prekės ženklas MILU by Milena Platek tapo žinomas ne tik Lenkijoje, bet ir kitose Europos šalyse. Drabužių kolekcijos kuriamos skiriant išskirtinį dėmesį kiekvienai detalei, kad moterys vilkėdamos drabužius ne tik atrodytų patraukli ir moteriška, bet ir jaustųsi patogiai. MILU By Milena Platek – tai stilius ir komfortas. Tai kolekcija, kuri vilioja.
  • Oxford University

    OXFORD UNIVERSITY - vienas seniausių ir geriausių pasaulio universitetų asocijuojamas su prestižu ir kompetencija. Oxfordo aprangos kūrėjai bendradarbiaudami su Italijos dizaineriais tvirtu žingsniu žengia į mados pasaulį ir pristato naują, rafinuotą britiško universitetinio stiliaus „Oxford Limited“ kolekciją vyrams.

  • Peak Mountain

    PEAK MOUNTAIN - žinomas Švedijos žiemos sporto prekinis ženklas. Peak Performance kompaniją įkūrė trys talentingi slidinikai 1986 metais. Stefan Engström - kelis kartus pasaulio slidinėjimo čempionas, Peter Blom buvo vyriausias redaktorius didžiausiame šalies slidinėjimo žurnale, o Christer Mårtensson meno vadovas ir dizaineris. Remdamiesi savo patirtimi kūrėjai pradėjo kurti stilingo dizaino, funkcionalius ir lengvus sportinius drabužius, kurie leistų sportininkams jaustis patogiai, šiltai ir daugiau laiko galėtų praleisti slidinėjimo kurorte. Dabar PEAK MOUNTAIN kolekcijos yra žinomos visame pasaulyje, kaip kokybiškų ir patogių drabužių simbolis.

  • Piero Guidi

    PIERO GUIDI yra autentišas odos gaminių prekės ženklas įkurtas Italijoje. Piero Guidi gali pasigirti ilga ir sėkminga meistriškumo tradicija odos apdirbimo versle, kurio šaknys siekia 1890 metus. Nuo 1970 metų prekės ženklas pristatė stulbinančias aksesuarų, rankinių ir drabužių kolekcijas ir tapo žinomas ne tik Italijoje, bet ir visame pasaulyje.

    Pristatome išskirtinę PIERO GUIDI kolekciją - Magic Circus “Fantasy never dies”. Spalvų ir linksmybių sprogimas, magija ir cirko motyvai. Taip profesionalių dizainerių komanda kuria svajonių ir magiško pasaulio dvasią. Inovacijos, moksliniai tyrimai, meistriškumas ir originalus nesenstantis dizainas - visa tai unikali ir elegantiška kolekcija Magic Circus. 100% rankų darbo odiniai aksesuarai pagaminti Italijoje. Keliauk, dirbk ir svajok kartu su PIERO GUIDI!

  • Pierre Cardin

    PIERRE CARDIN tai stiliaus, aukščiausios kokybės medžiagų bei prancūziško dizaino derinys. „Pierre cardin“ vardas pasaulyje vertinamas daugelį metų. Aukščiausia kokybė, ilgaamžiškumas ir įvairiapusiškumas patenkins net išrankiausio skonio klientus. „Pierre cardin“ - tai ne tik prekinis ženklas, bet ir ilgalaikė aprangos stiliaus kultūra. Dėka tobulo audinių parinkimo ir neabejotinos gamybos kokybės „Pierre cardin“ vardas tampa išskirtiniu.

  • Polaroid

    POLAROID – tai pasaulyje garsus prekinis ženklas, kurio visi akiniai nuo saulės turi poliarizuotus lęšius. Jie ne tik stilingai atrodo – poliarizuoti stiklai neiškreipia spalvų, nemažina vaizdo ryškumo bei pilnai apsaugo akis nuo UVA/UVB spindulių. Vairuotojams šie akiniai pagerins matomumą kelyje – nešiodami juos išvengsite atspindžių nuo horizontalių paviršių, taip pat – nuo automobilio kapoto, balų ar kitų automobilių. Tad vairuoti bus daug saugiau ir patogiau.
  • Police

    POLICE - tai pasaulinis prekinis ženklas įkurtas 1983 metais, Italijoje. Stiprus ir drąsus gatvės stilius ir aukštoji mada sukuria viliojantį ir kartu ryžtingą įvaizdį. Per 90-uosius metus POLICE prekės ženklas sukūrė rafinuotas, išskirtinio dizaino aksesuarų kolekcijas. Įkvėptas garsių Holivudo filmų tapo globaliniu fenomenu visame pasaulyje. Dabar prekės ženklas lygiuojasi su geriausiais laikrodžių, akinių ir kvepalų gamintojais. POLICE gaminius reklamuoja visiems gerai žinomi veidai, aktoriai Bruce Willis, Antonio Banderas, George Clooney ir futbolininkai David Beckham ir Neymar'as. POLICE - tai aukščiausia kokybė, stiprus charakteris, energingas stilius ir subtilus gyvenimo būdas!

  • Sergio Tacchini

    SERGIO TACCHINI — garsus italų dizaineris, buvęs profesionalus teniso žaidėjas, kuris ėmėsi mados verslo ir kuria išskirtines kolekcijas mėgstantiems sportą ir aktyvią veiklą. Prekinis ženklas buvo įkurtas 1966 metais, kai tarptautinio lygio teniso žaidėjas baigdamas savo teniso karjerą aikštelėje pasirodė su savo sukurtais spalvotais sportiniais batais, kas nebuvo įprasta tarp teniso žaidėjų, nes visi avėjo tik baltos spalvos sportbačius. Taip SERGIO TACCHINI į teniso pasaulį įnešė naujus stiliaus standartus ir inovacijas, ir tapo žinomas sportinės aprangos gamintojas visame pasaulyje!

  • Silvian Heach

    Prekės ženklo SILVIAN HEACH adresatas – ambicinga ir praktiška moteris. Ji nori jaustis žavi ir veikli, turėti savo stilių, vilkėti kokybiškus drabužius ir pirkti juos už protingą kainą. Kaip tik tokio tikslo siekė italų kompanija „Arav Group“, įkūrusi SILVIAN HEACH. Nors tai buvo tik 2002 metais, prekės ženklas itin greitai augo, plėtėsi ir didino gerbėjų gretas, o šiandien tais drabužiais, avalyne ir aksesuarais prekiaujama jau keturiasdešimtyje šalių. Prabangūs dizainerių gaminiai pasižymi puikiomis linijomis, lengvai derinamomis spalvomis bei aukščiausios kokybės audiniais. 

  • Sparco

    SPARCO - garsus sportinis prekės ženklas įkurtas 1977 metais, Italijoje, Turine. Inovacijos, aukščiausia kokybė ir aistra sportui yra vertybės, kurios apibūdina pasaulyje pirmaujantį automobilių sporto įrangos ir aksesuarų gamintoją. Žymiausi pasaulio ralio ir F1 lenktyninkai vertina ir renkasi SPARCO produkciją ir aprangą. Įkvėpti lenktynių pasaulio, Sparco pristato avalynės, drabužių, laikrodžių ir aksesuarų liniją.

  • Superga

    SUPERGA - tai legendinis sporto ir laisvalaikio avalynės ženklas, įkurtas 1911 metais Turine, Italijoje. Įkūrėjas Walter Martiny tada pirmą kartą panaudojo vulkanizuotos gumos technologiją ir pradėjo gaminti klasikinius guminio pado ir tekstilinio viršaus sportbačius. Per daugiau nei 100 metų klasikinis Superga® sportbatis jau spėjo užsitarnauti šlovę – šis laiką pralenkiantis siluetas yra lygiai taip pat lengvai derinamas prie bet kokio garderobo kaip ir prieš keliasdešimt metų.

  • Timberland

    TIMBERLAND istorija prasideda 1952 metais, kai penkiasdešimtmetis Nathanas Schwarzas, įkūrė kompaniją Abington Shoe Company. Praėjus dvidešimčiai metų jo sūnus Sidney sukūrė neperšlampamą aulinį batą ir pavadino jį Timberland taip į rinką įvesdamas naują pavadinimą, šiandien įgavusį visai kitą prasmę. 80-aisiais viskas prasidėjo mažais žingsniais, tačiau šiandien TIMBERLAND vardas yra žinomas jau daugiau nei 80-yje valstybių. TIMBERLAND labiausiai išpopuliarėjo 90-aisiais, kai scenoje juos avėdami pasirodė to meto žymiausi repo muzikos atlikėjai. Šių aulinių populiarumas neblėsta ir šiandien – juos avi tokios scenos žvaigždės kaip Jay-Z, Kanye West ar net Rihanna. Šiandien, orientuodamasis į amerikietišką kilmę, meistriškumą ir kokybę, TIMBERLAND siekia dar labiau įtvirtinti savo pozicijas, susitelkdamas ties avalynės, drabužių bei aksesurarų sprendimais, orientuotais į kasdienius vartotojų nuotykius, ir gamindamas kokybe, patvarumu, stiliumi ir komfortiškumu išsiskiriančius produktus. Pasitikite gyvenimo nuotykius su TIMBERLAND!

  • Trussardi

    TRUSSARDI grupė buvo įkurta 1911 m. Bergame, Šiaurės Italijoje, ir pradėjo gaminti bei platinti prabangias pirštines. Prekės ženklas iš karto tapo populiarus, išsiskiriantis elegancija ir stiliumi. Pirštinėms gaminti buvo naudojamos aukštos kokybės žaliavos ir patobulinti odos apdirbimo būdai. 1973 m. TRUSSARDI dizaineriai sukūrė unikalų logotipą, kuriuo pradėjo žymėti visas savo prekes. Ženkle pavaizduoti veisliniai šunys kurtai - tai manevringumo ir energijos simbolis.
  • U.S. Polo

    U.S. POLO prekės ženklas, gimęs 1890 m. JAV, yra gerai žinomas ne tik Amerikos, bet ir kitose pasaulio šalyse - šiandieną U.S. POLO drabužiai parduodami net 135 valstybėse. Šio prekės ženklo produktai yra autentiški ir oficialiai sankcionuoti Jungtinių Amerikos valstijų Polo asociacijos. Klasikinės aukštos kokybės laisvalaikio drabužių kolekcijos kuriamos vyrams, moterims ir vaikams. U.S. POLO ASSN prekės ženklas ištikimas savo šaknims, polo žaidimui, autentiškumui ir klasikiniam amerikietiškam stiliui, o jį nesunkiai kiekvienas atskiria iš įsimintino logotipo ir trijų pagrindinių – baltos, mėlynos ir raudonos spalvų.

Prekė sėkmingai įtraukta į Jūsų pirkinių krepšelį
kiekis:
Iš viso:
Prekės Jūsų krepšelyje: 0 Yra 1 vnt Jūsų krepšelyje.
Viso produktų:
Iš viso Pristatymas:  Turi būti nustatoma
Iš viso:
Tęsti apsipirkimą Pirkti dabar