Grąžinti prekę ir atgauti sumokėtus pinigus;
Keisti prekę į kitą (tokią pačią, ar kitą tokios pat vertės prekę);
Keičiamos ar grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:
Prekė negali būti dėvėta ar kitaip naudota;
Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi savo vertės;
Prekė turi būti originalioje pakuotėje, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavote;
Prieš grąžinant prekę privaloma pranešti telefonu arba el. Paštu, tuomet Jums bus atsiųstas prekės keitimo - grąžinimo prašymas, kurį turėsite užpildyti ir atsiųsti atgal el. paštu arba kartu su preke.
GAVĖJAS: MB RATINA (DIVUDIVA.LT)
Registruota pašto siunta adresu: Tilto g. 35/4, Vilnius 01011
Vilniaus PC Big Omniva, Ukmergės g.369, Vilnius 88811
Vilniaus HYPER RIMI Žirmūnų Omniva, Žirmūnų g.64, Vilnius 88816
Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei 2014-07-22d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir mažmeninės prekybos taisyklėmis.
Pinigai už prekes grąžinami per 14 dienų nuo grąžintų prekių gavimo datos.
Jeigu Jums netinka įsigytos prekės forma, spalva, dydis ar modelis ir ji nebuvo naudojama, nėra sugadinta ar praradusi prekinės išvaizdos, Jūs turite teisę šią prekę grąžinti per 14 dienų nuo įsigijimo dienos. Grąžinant kokybiškas prekes, prekės grąžinimo kaštus apmoka pirkėjas. Prekes turite išsiųsti registruota pašto siunta arba paštomatu. Prieš grąžinant prekes, turite pranešti telefonu ar el. paštu bei užpildyti prekių keitimo – grąžinimo prašymą.
Jeigu Jums netinka įsigytos prekės forma, spalva, dydis ar modelis ir ji nebuvo naudojama, nėra sugadinta ar praradusi prekinės išvaizdos, Jūs turite teisę šią prekę grąžinti per 14 dienų nuo įsigijimo dienos. Grąžinant prekes, turite pateikti prekių įsigijimo sąskaitą bei užpildyti prekių keitimo/grąžinimo prašymą.
Remiantis 2014m. liepos 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo, laikrodžiai yra priskiriami prekėms, už kuriuos pinigiai nėra grąžinami.
Jei grąžinate prekę dėl netinkamos kokybės, mes įsipareigojame pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, t.y. nebuvo nustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nebuvo keistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.
Siunčiant netinkamos kokybės prekę registruota siunta arba paštomatu, įdėkite, nuskanuokite ar nufotografuokite siuntimo išlaidas patvirtinantį čekį. Siuntimo išlaidos bus pervestos į sąskaitą, iš kurios buvo darytas mokėjimas.
BENDRAUKIME! Jei jus netenkina prekės išvaizda, dydis, spalva ar kokybė – susisiekite su mumis telefonu ar el. paštu.